Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
firma kosmetyczna Beiersdorf AG wprowadziła na rynek nową linię kosmetyków Nivea Vital dla dojrzałej skóry. Podobnie postępują także inne firmy, np. L'Oreal i Procter & Gamble. W Niemczech, w Heidelbergu powstał pierwszy dom towarowy dla osób w starszym wieku. Dostosowując się do wymogów osób starszych nie zawsze trzeba wytwarzać zupełnie nowe produkty, przeznaczone dla tego segmentu nabywców. Czasami wystarczy dokonać zmian w istniejących już produktach. Może to polegać np. na zwiększeniu funkcjonalności opakowań. Niemiecka agencja reklamowa BBDO podjęła badania na temat przydatności reklamowanych przez nią towarów dla nabywców w wieku emerytalnym. W 1994r. powstała specjalna fundacja European Design for Ageing Network, która
firma kosmetyczna Beiersdorf AG wprowadziła na rynek nową linię kosmetyków Nivea Vital dla dojrzałej skóry. Podobnie postępują także inne firmy, np. L'Oreal i Procter & Gamble. W Niemczech, w Heidelbergu powstał pierwszy dom towarowy dla osób w starszym wieku. Dostosowując się do wymogów osób starszych nie zawsze trzeba wytwarzać zupełnie nowe produkty, przeznaczone dla tego segmentu nabywców. Czasami wystarczy dokonać zmian w istniejących już produktach. Może to polegać np. na zwiększeniu funkcjonalności opakowań. Niemiecka agencja reklamowa BBDO podjęła badania na temat przydatności reklamowanych przez nią towarów dla nabywców w wieku emerytalnym. W 1994r. powstała specjalna fundacja European Design for Ageing Network, która
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego