Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
w skali europejskiej, ale nie jest to jedyny czynnik mający na to wpływ. Istotny jest także stopień zróżnicowania popytu nabywców w różnych krajach. Przy decyzjach dotyczących zróżnicowania produktów i dostosowywania ich do wymagań poszczególnych rynków europejskich należy uwzględniać rodzaj dóbr.
Istotnym uwarunkowaniem jest ich podział na produkty culture bound, czyli produkty, których użytkowanie i konsumpcja z natury rzeczy wiążą się z wpływem czynników kulturowych oraz culture free, czyli produkty, w przypadku których taki wpływ nie istnieje.
Do drugiej wymienionej grupy należą zwykle produkty niedawno wprowadzone na rynek i dlatego nie powstały jeszcze powiązania z czynnikami kulturowymi. Będą to: napoje orzeźwiające, używki
w skali europejskiej, ale nie jest to jedyny czynnik mający na to wpływ. Istotny jest także stopień zróżnicowania popytu nabywców w różnych krajach. Przy decyzjach dotyczących zróżnicowania produktów i dostosowywania ich do wymagań poszczególnych rynków europejskich należy uwzględniać rodzaj dóbr.<br>Istotnym uwarunkowaniem jest ich podział na produkty culture bound, czyli produkty, których użytkowanie i konsumpcja z natury rzeczy wiążą się z wpływem czynników kulturowych oraz culture free, czyli produkty, w przypadku których taki wpływ nie istnieje.<br>Do drugiej wymienionej grupy należą zwykle produkty niedawno wprowadzone na rynek i dlatego nie powstały jeszcze powiązania z czynnikami kulturowymi. Będą to: napoje orzeźwiające, używki
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego