Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 02.06 (6)
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 2000
Zawadzka, rzecznik prasowy UPC w Polsce (właściciela Wizji TV i PTK).
W niektórych kręgach biznesowych panuje przekonanie, że świat kultury jest hermetyczny, trudno się z nim współpracuje, że gdyby kulturą zajmowali się lepsi menedżerowie, to biznesmeni wspieraliby ją jeszcze większymi sumami. - W Polsce jest na razie niewielu ludzi, którzy potrafią profesjonalnie dbać o interesy zarówno artystów, jak i właścicieli firm oraz uświadamiać im, że sponsoring to umowa wymagająca przestrzegania pewnych reguł - mówi Halina Frańczak z Neumann Consulting Group. - Tacy koordynatorzy muszą się doskonale orientować w sytuacji rynkowej, wiedzieć, jakie firmy są skłonne zainwestować w dane przedsięwzięcie. Powinni też rozumieć artystów i
Zawadzka, rzecznik prasowy UPC w Polsce (właściciela Wizji TV i PTK).<br>W niektórych kręgach biznesowych panuje przekonanie, że świat kultury jest hermetyczny, trudno się z nim współpracuje, że gdyby kulturą zajmowali się lepsi menedżerowie, to biznesmeni wspieraliby ją jeszcze większymi sumami. - W Polsce jest na razie niewielu ludzi, którzy potrafią profesjonalnie dbać o interesy zarówno artystów, jak i właścicieli firm oraz uświadamiać im, że sponsoring to umowa wymagająca przestrzegania pewnych reguł - mówi Halina Frańczak z Neumann Consulting Group. - Tacy koordynatorzy muszą się doskonale orientować w sytuacji rynkowej, wiedzieć, jakie firmy są skłonne zainwestować w dane przedsięwzięcie. Powinni też rozumieć artystów i
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego