Typ tekstu: Książka
Autor: Goban-Klas Tomasz
Tytuł: Media i komunikowanie masowe
Rok: 2000
era mediów prawdziwie masowych, a zaczęła era mediów wyspecjalizowanych [Peterson,1960]. W każdym razie wyjaśnia ona mocną pozycję prasy lokalnej, utrzymującej się z reklamy miejscowych usług i sklepów.
Ekonomika radia i telewizji jest bardziej złożona niż prasy. Są to środki wymagające olbrzymiego zaplecza tak programowego, jak i techniczno-przekaźnikowego. Dobry program telewizyjny, serial, audycja rozrywkowa czy film fabularny wymaga zaangażowania ogromnych środków finansowych, dlatego np. w USA, mimo regulacji antytrustowej, sieci telewizyjne - ABC, NBC, CBS, FOX - opanowały narodowy rynek telewizyjny, pozostawiając regionalnym stacjom rozpowszechniającym ich programy jedynie przygotowywanie lokalnych dzienników telewizyjnych i nadawanie starych programów filmowych.
Ekonomiczna rola reklamy nie sprowadza się
era mediów prawdziwie masowych, a zaczęła era mediów wyspecjalizowanych [Peterson,1960]. W każdym razie wyjaśnia ona mocną pozycję prasy lokalnej, utrzymującej się z reklamy miejscowych usług i sklepów.<br>Ekonomika radia i telewizji jest bardziej złożona niż prasy. Są to środki wymagające olbrzymiego zaplecza tak programowego, jak i techniczno-przekaźnikowego. Dobry program telewizyjny, serial, audycja rozrywkowa czy film fabularny wymaga zaangażowania ogromnych środków finansowych, dlatego np. w USA, mimo regulacji antytrustowej, sieci telewizyjne - ABC, NBC, CBS, FOX - opanowały narodowy rynek telewizyjny, pozostawiając regionalnym stacjom rozpowszechniającym ich programy jedynie przygotowywanie lokalnych dzienników telewizyjnych i nadawanie starych programów filmowych. <br>Ekonomiczna rola reklamy nie sprowadza się
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego