Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
ochronę wybranym ich grupom. Przede wszystkim dotyczy to dzieci, które są szczególnie wrażliwe na reklamę. Potwierdziły to liczne badania dotyczące oddziaływania reklamy na dzieci także w Polsce. Z badań amerykańskich, przeprowadzonych w latach siedemdziesiątych wynika, że 40% małych dzieci w wieku 57 lat nie odróżnia filmów reklamowych od pozostałych pozycji programu telewizyjnego.
Regulacja prawna dotycząca promocji jest także odbiciem różnego rodzaju przepisów odnoszących się do samych produktów. Jeżeli są one uznane za niebezpieczne dla zdrowia lub ich użytkowanie uważa się za niezgodne z przyjętymi zasadami moralnymi, to promocja omawianych produktów jest ograniczona. W wielu krajach, także w Polsce, dotyczy to promocji papierosów
ochronę wybranym ich grupom. Przede wszystkim dotyczy to dzieci, które są szczególnie wrażliwe na reklamę. Potwierdziły to liczne badania dotyczące oddziaływania reklamy na dzieci także w Polsce. Z badań amerykańskich, przeprowadzonych w latach siedemdziesiątych wynika, że 40% małych dzieci w wieku 57 lat nie odróżnia filmów reklamowych od pozostałych pozycji programu telewizyjnego.<br>Regulacja prawna dotycząca promocji jest także odbiciem różnego rodzaju przepisów odnoszących się do samych produktów. Jeżeli są one uznane za niebezpieczne dla zdrowia lub ich użytkowanie uważa się za niezgodne z przyjętymi zasadami moralnymi, to promocja omawianych produktów jest ograniczona. W wielu krajach, także w Polsce, dotyczy to promocji papierosów
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego