Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 23
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
po ludzku kampanię propagandową mającą mieszkańców Europy przekonać o zaletach i korzyściach rozszerzenia Unii na wschód. 147 mln na lifting całej grupy 12 kandydatów, lifting pomyślany indywidualnie, stosownie do szpetoty każdego kraju do wydania do 2006 r. To oczywiście niewiele, ale trudno mieć pretensje. Ile wydajemy my sami? Znam odpowiedź: promocja własnego kraju za granicą to najtrudniejsze zadanie propagandowe, jakie istnieje na świecie. Opinia zależy od wielu czynników, na które rząd nie ma wpływu. Kto przeczyta w Internecie oficjalną niemiecką rządową stronę ostrzeżeń dla turystów udających się do Polski (nie tylko o samochodach) - pozna skalę problemu.
Sama Unia jakoś przygasła. Jej
po ludzku kampanię propagandową mającą mieszkańców Europy przekonać o zaletach i korzyściach rozszerzenia Unii na wschód. 147 mln na lifting całej grupy 12 kandydatów, lifting pomyślany indywidualnie, stosownie do szpetoty każdego kraju do wydania do 2006 r. To oczywiście niewiele, ale trudno mieć pretensje. Ile wydajemy my sami? Znam odpowiedź: promocja własnego kraju za granicą to najtrudniejsze zadanie propagandowe, jakie istnieje na świecie. Opinia zależy od wielu czynników, na które rząd nie ma wpływu. Kto przeczyta w Internecie oficjalną niemiecką rządową stronę ostrzeżeń dla turystów udających się do Polski (nie tylko o samochodach) - pozna skalę problemu.<br>Sama Unia jakoś przygasła. Jej
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego