Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 04.03 (14)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
swoje strategie promocyjne. W Telekomunikacji Polskiej skodyfikowano prezenty dzieląc je na kilka grup: od tzw. standardowych po vipowskie. Od notesiku z magnesem do przyczepienia na lodówce za 76 gr, po elegancki zegarek za 506 zł. - Dobierane są tak, by zawsze wspierały albo ogólnie markę, albo bezpośrednio sprzedaż, albo konkretną akcję promocyjną - przekonuje dyrektor departamentu zarządzania marką w TP SA Szymon Dobrzyński. Szefowa biura public relation koncernu Orlen Katarzyna Majchrzak prezentuje obszerny formularz, który trzeba wypełnić na każdą okoliczność rozdawnictwa gadżetów. - Nie możemy pozwolić sobie na rozrzutność, a jeśli coś komuś dajemy, to musi mieć sens i cel - dodaje.

Specjaliści od promocji
swoje strategie promocyjne. W Telekomunikacji Polskiej skodyfikowano prezenty dzieląc je na kilka grup: od tzw. standardowych po &lt;orig&gt;vipowskie&lt;/&gt;. Od notesiku z magnesem do przyczepienia na lodówce za 76 gr, po elegancki zegarek za 506 zł. - Dobierane są tak, by zawsze wspierały albo ogólnie markę, albo bezpośrednio sprzedaż, albo konkretną akcję promocyjną - przekonuje dyrektor departamentu zarządzania marką w TP SA Szymon Dobrzyński. Szefowa biura public relation koncernu Orlen Katarzyna Majchrzak prezentuje obszerny formularz, który trzeba wypełnić na każdą okoliczność rozdawnictwa gadżetów. - Nie możemy pozwolić sobie na rozrzutność, a jeśli coś komuś dajemy, to musi mieć sens i cel - dodaje.<br><br>Specjaliści od promocji
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego