Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
i syntetyczność, lecz do gatunków dziennikarskich zbliża się w swej konstrukcji dopiero w tych publikacjach, które typowe są dla działań promocyjnych, podejmowanych zwykle po spełnieniu celów strategicznych klasycznej kampanii reklamowej. Polem pewnego kompromisu są nośniki below the line stanowiące często komunikaty łączące klasyczne formy reklamy above the line oraz działania promocyjne. Konkludując - tekst reklamowy powinien mieć czytelną oraz angażującą odbiorcę konstrukcję formalną. Prezentowane wyżej kryteria sposobu zapisu informacji ułatwiają zachowanie ciągłości odbioru tekstu oraz zmniejszają ryzyko zakłóceń jego percepcji.
Czytelne otwarcie, rozwinięcie i zakończenie tekstu pozwala na szybką ocenę typu wypowiedzi oraz ułatwia jej odbiór w pierwszym kontakcie. Jeśli struktura tekstu
i syntetyczność, lecz do gatunków dziennikarskich zbliża się w swej konstrukcji dopiero w tych publikacjach, które typowe są dla działań promocyjnych, podejmowanych zwykle po spełnieniu celów strategicznych klasycznej kampanii reklamowej. Polem pewnego kompromisu są nośniki below the line stanowiące często komunikaty łączące klasyczne formy reklamy above the line oraz działania promocyjne. Konkludując - tekst reklamowy powinien mieć czytelną oraz angażującą odbiorcę konstrukcję formalną. Prezentowane wyżej kryteria sposobu zapisu informacji ułatwiają zachowanie ciągłości odbioru tekstu oraz zmniejszają ryzyko zakłóceń jego percepcji. <br>Czytelne otwarcie, rozwinięcie i zakończenie tekstu pozwala na szybką ocenę typu wypowiedzi oraz ułatwia jej odbiór w pierwszym kontakcie. Jeśli struktura tekstu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego