Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 02.20 (8)
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 2000
samochodów. Z całą pewnością zmieni to nasz wizerunek nie tylko w Europie, ale i na świecie. Z importera staniemy się powoli ich eksporterem. Aby nasze samochody mogły być eksportowane do UE bez cła, muszą uzyskać tzw. świadectwo pochodzenia, które potwierdzi, że 60 proc. części pochodzi z polskich fabryk. Trzeba też promować małe i średnie przedsiębiorstwa. Część z nich to firmy rodzinne, zatrudniające cztery osoby. Takich podmiotów jest już 2,7 mln. Wymagają one pomocy publicznej związanej z dostosowaniem produkcji do standardów i prawa UE, wsparcia eksportowego. Te firmy - mocno w to wierzę - powinny być motorem rozwoju gospodarczego w następnych latach.

- Jakie
samochodów. Z całą pewnością zmieni to nasz wizerunek nie tylko w Europie, ale i na świecie. Z importera staniemy się powoli ich eksporterem. Aby nasze samochody mogły być eksportowane do UE bez cła, muszą uzyskać tzw. świadectwo pochodzenia, które potwierdzi, że 60 proc. części pochodzi z polskich fabryk. Trzeba też promować małe i średnie przedsiębiorstwa. Część z nich to firmy rodzinne, zatrudniające cztery osoby. Takich podmiotów jest już 2,7 mln. Wymagają one pomocy publicznej związanej z dostosowaniem produkcji do standardów i prawa UE, wsparcia eksportowego. Te firmy - mocno w to wierzę - powinny być motorem rozwoju gospodarczego w następnych latach.&lt;/&gt;<br><br>&lt;who1&gt;- Jakie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego