Typ tekstu: Książka
Autor: Goban-Klas Tomasz
Tytuł: Media i komunikowanie masowe
Rok: 2000
polityczne public relations, czyli kształtowania korzystnego klimatu dla sprawowania władzy.
Mimo powyższych zastrzeżeń, ogół form regulacji mediów masowych, będących w gestii władzy państwowej różnego szczebla, pod względem intensywności swego oddziaływania ustępuje wpływom wielkiego kapitału. Można zatem twierdzić za Schillerem, że środki masowe są bardziej "kulturalnym orężem wielkiego biznesu", niż organem propagandy rządowej. Jest to zgodne z naturą gospodarki rynkowej oraz z prymatem ekonomiki nad polityką.
8.2. INTERPRETACJA STANDARDÓW I ZASAD DZIAŁANIA MEDIÓW
8.2.1. POJĘCIE DOBRA WSPÓLNEGO (INTERESU SPOŁECZNEGO) W MEDIACH
Media są zarówno produktem, jak i odbiciem historii własnego społeczeństwa i odgrywają w nim poważną rolę. Mimo podobieństw
polityczne public relations, czyli kształtowania korzystnego klimatu dla sprawowania władzy.<br>Mimo powyższych zastrzeżeń, ogół form regulacji mediów masowych, będących w gestii władzy państwowej różnego szczebla, pod względem intensywności swego oddziaływania ustępuje wpływom wielkiego kapitału. Można zatem twierdzić za Schillerem, że środki masowe są bardziej "kulturalnym orężem wielkiego biznesu", niż organem propagandy rządowej. Jest to zgodne z naturą gospodarki rynkowej oraz z prymatem ekonomiki nad polityką.&lt;/&gt; <br>&lt;tit&gt;8.2. INTERPRETACJA STANDARDÓW I ZASAD DZIAŁANIA MEDIÓW&lt;/&gt; <br>&lt;tit&gt;8.2.1. POJĘCIE DOBRA WSPÓLNEGO (INTERESU SPOŁECZNEGO) W MEDIACH&lt;/&gt; <br>Media są zarówno produktem, jak i odbiciem historii własnego społeczeństwa i odgrywają w nim poważną rolę. Mimo podobieństw
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego