Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 11.07
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1999
na towary zachodnie i rodzime. Jedno pozostało bez zmian: konsumpcyjny snobizm Polaków - ocenia dr Paweł Kozłowski, ekonomista i socjolog z Instytutu Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk. Polacy sięgają po produkty markowe - zwłaszcza te z najwyższej półki - często tylko dlatego, by podnieść swój status, poczuć się kimś lepszym. - To zakładanie sobie protezy. Zbyt nachalne korzystanie z niej nie tylko nie jest w dobrym tonie, ale nierzadko bywa zwodnicze, gdyż znaczenie produktów się zmienia. Telefon komórkowy jeszcze niedawno był symbolem luksusu, dziś nikomu nie imponuje, a używanie go w pewnych sytuacjach jest wręcz niestosowne. Dres znanej marki, który kiedyś świadczył tylko o tym
na towary zachodnie i rodzime. Jedno pozostało bez zmian: konsumpcyjny snobizm Polaków - ocenia dr Paweł Kozłowski, ekonomista i socjolog z Instytutu Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk. Polacy sięgają po produkty markowe - zwłaszcza te z najwyższej półki - często tylko dlatego, by podnieść swój status, poczuć się kimś lepszym. - To zakładanie sobie protezy. Zbyt nachalne korzystanie z niej nie tylko nie jest w dobrym tonie, ale nierzadko bywa zwodnicze, gdyż znaczenie produktów się zmienia. Telefon komórkowy jeszcze niedawno był symbolem luksusu, dziś nikomu nie imponuje, a używanie go w pewnych sytuacjach jest wręcz niestosowne. Dres znanej marki, który kiedyś świadczył tylko o tym
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego