Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
ASR przeciwpoślizgowym), ale jego karoseria prawie nie przechyla się na boki i auto daje się kontrolować. W tych samych warunkach "eska" okazała się zbyt miękko zawieszona i na łuku przechodziła z pod- w nadsterowność. Przy włączonej elektronice nie było problemu, ale radość z jazdy znacznie mniejsza. "A8" i "740 i" prowadzą się bardzo sportowo. Obydwa modele mają szeroki margines, w którym pozostają neutralne. Bardziej sprężyste zawieszenie nie oznacza jednak gorszego komfortu jazdy. Przednionapędowym Cadillakiem jeździ się pewnie, przeszkadzają tylko ostre przechyły karoserii. Z pełnym obciążeniem i całkowicie skręconymi przednimi kołami opony dobijały przez chwilę do nadkoli.


OCENA KOŃCOWA

Wyłonienie faworyta spośród
ASR przeciwpoślizgowym), ale jego karoseria prawie nie przechyla się na boki i auto daje się kontrolować. W tych samych warunkach "eska" okazała się zbyt miękko zawieszona i na łuku przechodziła z pod- w nadsterowność. Przy włączonej elektronice nie było problemu, ale radość z jazdy znacznie mniejsza. "A8" i "740 i" prowadzą się bardzo sportowo. Obydwa modele mają szeroki margines, w którym pozostają neutralne. Bardziej sprężyste zawieszenie nie oznacza jednak gorszego komfortu jazdy. Przednionapędowym Cadillakiem jeździ się pewnie, przeszkadzają tylko ostre przechyły karoserii. Z pełnym obciążeniem i całkowicie skręconymi przednimi kołami opony dobijały przez chwilę do nadkoli.<br><br><br>&lt;tit1&gt;OCENA KOŃCOWA&lt;/tit1&gt;<br><br>Wyłonienie faworyta spośród
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego