Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: katalogi handlowe
Rok: 2000
BIZNESIE"
l. Negocjacje - czym są i czemu służą? 2. Style negocjowania - Kryteria rozróżnienia stylu negocjacji - Nastawienie wobec sytuacji negocjacyjnej - Styl rzeczowy - Negocjacje integracyjne. 3. Komunikacja w negocjacjach - Aktywność konwersacyjna w negocjacjach - Komunikacja niewerbalna - Zasady poprawnego komunikowania się. 4. Sytuacje trudne w negocjacjach. Trudny partner - Manipulacje i "chwyty" w negocjowaniu - Sztuka prowadzenia sporów - Konflikt; przebieg i jego rozwiązanie. 5. Fazy negocjacji. Przygotowanie do negocjacji - Otwarcie rozmów - Przedstawienie propozycji - kontrakt końcowy. 6. Cechy dobrego negocjatora. 7. Nabywanie umiejętności potrzebnych w negocjacjach. ZAJĘCIA PROWADZI: prof. dr hab. ZBIGNIEW NĘCKI
KOSZT UCZESTNICTWA 900 zł - udział w szkoleniu (bez noclegów), materiały pomocnicze oraz obiad. 1557 zł - udział
BIZNESIE"<br>l. Negocjacje - czym są i czemu służą? 2. Style negocjowania - Kryteria rozróżnienia stylu negocjacji - Nastawienie wobec sytuacji negocjacyjnej - Styl rzeczowy - Negocjacje integracyjne. 3. Komunikacja w negocjacjach - Aktywność konwersacyjna w negocjacjach - Komunikacja niewerbalna - Zasady poprawnego komunikowania się. 4. Sytuacje trudne w negocjacjach. Trudny partner - Manipulacje i "chwyty" w negocjowaniu - Sztuka prowadzenia sporów - Konflikt; przebieg i jego rozwiązanie. 5. Fazy negocjacji. Przygotowanie do negocjacji - Otwarcie rozmów - Przedstawienie propozycji - kontrakt końcowy. 6. Cechy dobrego negocjatora. 7. Nabywanie umiejętności potrzebnych w negocjacjach. ZAJĘCIA PROWADZI: prof. dr hab. ZBIGNIEW NĘCKI <br>KOSZT UCZESTNICTWA 900 zł - udział w szkoleniu (bez noclegów), materiały pomocnicze oraz obiad. 1557 zł - udział
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego