Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
sytuacji gdy firma sprzedaje swe produkty pod różnymi markami na różnych rynkach i gdy stopień ich znajomości wśród nabywców jest duży, wprowadzenie jednej euromarki nie jest łatwe. Istnieją już bowiem na tych rynkach grupy lojalnych nabywców, przywiązanych do swych marek. Tym niemniej takie działania, tworzące wspólną markę, są w Europie prowadzone. Podejmując decyzję o przyjęciu strategii globalnej paneuropejskiej można wykorzystać następujący model postępowania. Charakterystyka produktu - jakie są cechy fizyko-chemiczne produktu, czy różni się swymi cechami materialnymi w zależności od tego, na jakim rynku jest sprzedawany, czy takie zróżnicowanie jest istotne, jakie są w danej chwili atuty konkurencyjne produktu, wynikające z
sytuacji gdy firma sprzedaje swe produkty pod różnymi markami na różnych rynkach i gdy stopień ich znajomości wśród nabywców jest duży, wprowadzenie jednej euromarki nie jest łatwe. Istnieją już bowiem na tych rynkach grupy lojalnych nabywców, przywiązanych do swych marek. Tym niemniej takie działania, tworzące wspólną markę, są w Europie prowadzone. Podejmując decyzję o przyjęciu strategii globalnej paneuropejskiej można wykorzystać następujący model postępowania. Charakterystyka produktu - jakie są cechy fizyko-chemiczne produktu, czy różni się swymi cechami materialnymi w zależności od tego, na jakim rynku jest sprzedawany, czy takie zróżnicowanie jest istotne, jakie są w danej chwili atuty konkurencyjne produktu, wynikające z
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego