Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy handlowe
Rok: 1999
Rolnik 15 36
Rzemieślnik 16 37
Pracownik sklepu 17 38
Konsultant/Doradca 18 39
Pracownik służby zdrowia 19 40
Student/Uczeń 20 41
Nie pracuje 21 42

83. Czy podejmuje lub ma Pan(i) wpływ na decyzje finansowe w firmie?
1 tak
9 nie

84. Czy prowadzi Pan(i) firmę prywatną (w domu, przy domu)?
1 tak
9 nie

85. Proszę podać ile czasu zajmuje Panu(i) dotarcie do pracy (w jedną stronę) ...... min

86. W jaki sposób dociera Pan(i) do pracy?
1 samochodem
2 na piechotę
3 transportem publicznym
4 w inny sposób

Konsumenci często dokonują lub chcą dokonywać
Rolnik 15 36<br>Rzemieślnik 16 37<br>Pracownik sklepu 17 38<br>Konsultant/Doradca 18 39<br>Pracownik służby zdrowia 19 40<br>Student/Uczeń 20 41<br>Nie pracuje 21 42<br><br>83. Czy podejmuje lub ma Pan(i) wpływ na decyzje finansowe w firmie?<br>1 tak<br>9 nie<br><br>84. Czy prowadzi Pan(i) firmę prywatną (w domu, przy domu)?<br>1 tak<br>9 nie<br><br>85. Proszę podać ile czasu zajmuje Panu(i) dotarcie do pracy (w jedną stronę) ...... min<br><br>86. W jaki sposób dociera Pan(i) do pracy?<br>1 samochodem <br>2 na piechotę <br>3 transportem publicznym<br>4 w inny sposób<br><br>Konsumenci często dokonują lub chcą dokonywać
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego