Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
informacyjno-perswazyjne,
3, stadium przypominające.
Ze względu na istotny wpływ konkurencyjnych komunikatów reklamowych oraz zakłócenia odbioru o charakterze sytuacyjnym celowe wydaje się wprowadzenie czwartego stadium - stadium wyodrębnienia i selekcji komunikatu. Pierwsze ekspozycje komunikatu, ze względu na nieznajomość desygnatu przez odbiorcę i brak intencji odbioru wiadomości, odbierane są fragmentarycznie, a przetwarzanie przebiega na płytkim poziomie nie wymagającym silnego zaangażowania. Problem efektywności w początkowym etapie kampanii polega na osłabieniu wpływu informacji konkurencyjnch i wprowadzeniu komunikatu reklamowego w pole percepcji odbiorcy. Stadium wprowadzające odnosi się do tych ekspozycji przekazu, w czasie których następuje stopniowe pogłębianie poziomu przetwarzania kodowanych informacji, aż do osiągnięcia poziomu pozwalającego
informacyjno-perswazyjne, <br>3, stadium przypominające. <br>Ze względu na istotny wpływ konkurencyjnych komunikatów reklamowych oraz zakłócenia odbioru o charakterze sytuacyjnym celowe wydaje się wprowadzenie czwartego stadium - stadium wyodrębnienia i selekcji komunikatu. Pierwsze ekspozycje komunikatu, ze względu na nieznajomość desygnatu przez odbiorcę i brak intencji odbioru wiadomości, odbierane są fragmentarycznie, a przetwarzanie przebiega na płytkim poziomie nie wymagającym silnego zaangażowania. Problem efektywności w początkowym etapie kampanii polega na osłabieniu wpływu informacji konkurencyjnch i wprowadzeniu komunikatu reklamowego w pole percepcji odbiorcy. Stadium wprowadzające odnosi się do tych ekspozycji przekazu, w czasie których następuje stopniowe pogłębianie poziomu przetwarzania kodowanych informacji, aż do osiągnięcia poziomu pozwalającego
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego