Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
Innym ustaleniem UE w tej dziedzinie jest decyzja z 1 maja 1992r. o wprowadzeniu jednakowego znaku informującego, iż oznakowane nim produkty sprzyjają ochronie środowiska. Decyzja ta będzie dotyczyć głównie artykułów spożywczych, napojów i leków, chociaż nie tylko tych produktów.
Ograniczenia dotyczące reklamy niektórych produktów są oczywiście utrudnieniem dla wytwarzających je przedsiębiorstw, które próbują je omijać. Powstają na tym tle różnego rodzaju konflikty. Oto jeden z przykładów.

Przykład: Reakcja Komisji Europejskiej na reklamę firmy tytoniowej

Spór między firmą Philip Morris a Komisją Europejską powstał w wyniku przeprowadzenia przez tę międzynarodową korporację kampanii wymierzonej przeciwko europejskim przepisom ograniczającym palenie tytoniu. Kampania ta polegała
Innym ustaleniem UE w tej dziedzinie jest decyzja z 1 maja 1992r. o wprowadzeniu jednakowego znaku informującego, iż oznakowane nim produkty sprzyjają ochronie środowiska. Decyzja ta będzie dotyczyć głównie artykułów spożywczych, napojów i leków, chociaż nie tylko tych produktów.<br>Ograniczenia dotyczące reklamy niektórych produktów są oczywiście utrudnieniem dla wytwarzających je przedsiębiorstw, które próbują je omijać. Powstają na tym tle różnego rodzaju konflikty. Oto jeden z przykładów.<br><br>&lt;tit&gt;Przykład: Reakcja Komisji Europejskiej na reklamę firmy tytoniowej&lt;/&gt;<br><br>Spór między firmą Philip Morris a Komisją Europejską powstał w wyniku przeprowadzenia przez tę międzynarodową korporację kampanii wymierzonej przeciwko europejskim przepisom ograniczającym palenie tytoniu. Kampania ta polegała
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego