Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
szczególnie istotne dla polskich eksporterów żywności. Przedsiębiorstwa z tej branży są narażone na największe ryzyko, ale też mogą mieć największe szanse, jeśli wykorzystają pojawiające się nowe okazje rynkowe.
Przedstawione przewidywane kierunki zmian na rynku UE w wyniku wprowadzania zasad JRW w dużym stopniu się sprawdzają. Na temat stopnia realizacji tego przedsięwzięcia wypowiedziała się na początku 1994r. Komisja Europejska w swym pierwszym rocznym sprawozdaniu. Mimo pewnych elementów krytycznych opinia Komisji była ogólnie biorąc pozytywna. Analizy, które były podstawą do prezentacji takiej opinii, przeprowadzono głównie wśród małych i średnich przedsiębiorstw, wrażliwych ze swej istoty na tego typu zmiany uwarunkowań. Niemal wszystkie badane firmy
szczególnie istotne dla polskich eksporterów żywności. Przedsiębiorstwa z tej branży są narażone na największe ryzyko, ale też mogą mieć największe szanse, jeśli wykorzystają pojawiające się nowe okazje rynkowe.<br>Przedstawione przewidywane kierunki zmian na rynku UE w wyniku wprowadzania zasad JRW w dużym stopniu się sprawdzają. Na temat stopnia realizacji tego przedsięwzięcia wypowiedziała się na początku 1994r. Komisja Europejska w swym pierwszym rocznym sprawozdaniu. Mimo pewnych elementów krytycznych opinia Komisji była ogólnie biorąc pozytywna. Analizy, które były podstawą do prezentacji takiej opinii, przeprowadzono głównie wśród małych i średnich przedsiębiorstw, wrażliwych ze swej istoty na tego typu zmiany uwarunkowań. Niemal wszystkie badane firmy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego