Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 26.12
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1999
niskim kosztem w ciągu dwóch, trzech lat można zdobyć duży rynek. W krajach o "gospodarce z tradycjami" jest to trudniejsze ze względu na stabilność podziału rynku. Z rankingu magazynu "Fortune" wynika, że już ponad połowa globalnych koncernów umieściła u nas swoje przedstawicielstwa. Większość z nich nawet jeśli zaczyna tylko od przedstawicielstw handlowych (np. Toyota Motors Poland) wkrótce rozpoczyna tu produkcję, choćby podzespołów. Najwięcej zainwestowały w Polsce koncerny z branży spożywczej (Nestlé, Unilever, Master Food) i bankowej (Citibank, Credito Italiano, ING Barrings), może więc one przeniosą wkrótce do nas swoje centrale. Z drugiej strony - mogą to uczynić firmy dopiero podbijające polski rynek
niskim kosztem w ciągu dwóch, trzech lat można zdobyć duży rynek. W krajach o "gospodarce z tradycjami" jest to trudniejsze ze względu na stabilność podziału rynku. Z rankingu magazynu "Fortune" wynika, że już ponad połowa globalnych koncernów umieściła u nas swoje przedstawicielstwa. Większość z nich nawet jeśli zaczyna tylko od przedstawicielstw handlowych (np. Toyota Motors Poland) wkrótce rozpoczyna tu produkcję, choćby podzespołów. Najwięcej zainwestowały w Polsce koncerny z branży spożywczej (Nestlé, Unilever, Master Food) i bankowej (Citibank, Credito Italiano, ING Barrings), może więc one przeniosą wkrótce do nas swoje centrale. Z drugiej strony - mogą to uczynić firmy dopiero podbijające polski rynek
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego