Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy finansowe
Rok: 2000
ogłasza II edycję konkursu:
"Spróbuj swoich sił!"
Wygraj 1000 USD!
Po raz kolejny jury nagrodzi prace będące najlepszym opracowaniem jednego z podanych niżej tematów. Przypomnijmy: w ubiegłym roku zostało wyróżnionych sześć prac, a ich autorzy otrzymali tysiąc dolarów i mieli możliwość opublikowania swoich analiz na łamach magazynu "Marketing Polska"! Nie przegap kolejnej szansy!
1. Analiza ogólnopolskiej kampanii promocyjnej dowolnego produktu FMCG. Przedstawienie to musi uwzględnić zarówno punkt widzenia producenta, jak i opis strategii wybranej przez niego agencji reklamowej: Powyższe zestaw z subiektywnymi odczuciami odbiorców.
2. Sponsoring - jako metoda budowy wizerunku określonego produktu bądź usługi. Zobrazuj swoją analizę przynajmniej dwoma przykładami; jednym
ogłasza II edycję konkursu:&lt;/&gt;<br>"Spróbuj swoich sił!"<br>Wygraj 1000 USD!<br>Po raz kolejny jury nagrodzi prace będące najlepszym opracowaniem jednego z podanych niżej tematów. Przypomnijmy: w ubiegłym roku zostało wyróżnionych sześć prac, a ich autorzy otrzymali tysiąc dolarów i mieli możliwość opublikowania swoich analiz na łamach magazynu "Marketing Polska"! Nie przegap kolejnej szansy!<br>1. Analiza ogólnopolskiej kampanii promocyjnej dowolnego produktu FMCG. Przedstawienie to musi uwzględnić zarówno punkt widzenia producenta, jak i opis strategii wybranej przez niego agencji reklamowej: Powyższe zestaw z subiektywnymi odczuciami odbiorców.<br>2. Sponsoring - jako metoda budowy wizerunku określonego produktu bądź usługi. Zobrazuj swoją analizę przynajmniej dwoma przykładami; jednym
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego