Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 12.17 (51)
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 2000
kampanię roku. Po wejściu w życie nowych przepisów nie mogłaby ona zaistnieć w mediach elektronicznych. Podobnie jak adresowana do generacji X radiowa reklama "podwójnie chmielonego" piwa "10,5". Dlaczego taki przekaz uznano za szkodliwy? Dlaczego nie pozwala się na promowanie wyrobów tytoniowych w radiu i telewizji? Czy nie jest to przejaw dyskryminacji sporej części polskiego społeczeństwa? Przecież akcja "Małolat" (legitymowanie osób poniżej osiemnastego roku życia) uznana została przez Naczelny Sąd Administracyjny za niezgodną z prawem, choć wydawała się prostą receptą na problemy młodzieży nadużywającej alkoholu bądź naruszającej przepisy. Również sprzeczny z konstytucją był pomysł (któremu na szczęście przeciwstawiła się ostatnio większość
kampanię roku. Po wejściu w życie nowych przepisów nie mogłaby ona zaistnieć w mediach elektronicznych. Podobnie jak adresowana do generacji X radiowa reklama "podwójnie <orig>chmielonego</>" piwa "10,5". Dlaczego taki przekaz uznano za szkodliwy? Dlaczego nie pozwala się na promowanie wyrobów tytoniowych w radiu i telewizji? Czy nie jest to przejaw dyskryminacji sporej części polskiego społeczeństwa? Przecież akcja "Małolat" (legitymowanie osób poniżej osiemnastego roku życia) uznana została przez Naczelny Sąd Administracyjny za niezgodną z prawem, choć wydawała się prostą receptą na problemy młodzieży nadużywającej alkoholu bądź naruszającej przepisy. Również sprzeczny z konstytucją był pomysł (któremu na szczęście przeciwstawiła się ostatnio większość
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego