Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
uprzednio prawidłowości, ukazujące przebieg efektywnej komunikacji przy wykorzystywaniu wiadomości reklamowych w odniesieniu do etapów kampanii o charakterze wprowadzającym i informacyjnym, ulegają modyfikacji, kiedy kampania osiąga formę perswazyjną. Perswazja odnosi się do tych aktów komunikacyjnych, których celem jest realizowanie strategii nakłaniających odbiorcę do określonego sposobu postępowania, zgodnego z intencjami osoby nadającej przekaz. Wiąże się to z założeniem, że bez działań perswazyjnych ze strony nadawcy odbiorca nie podjąłby z własnej woli działań, zgodnej z celami strategii perswazyjnej. Nadrzędną cechą perswazyjnej formy komunikowania się jest dążenie twórcy komunikatów do tworzenia motywacji odbiorcy wobec desygnatów wiadomości oraz pobudzenie i ukierunkowanie jego działania. Wiadomości o charakterze
uprzednio prawidłowości, ukazujące przebieg efektywnej komunikacji przy wykorzystywaniu wiadomości reklamowych w odniesieniu do etapów kampanii o charakterze wprowadzającym i informacyjnym, ulegają modyfikacji, kiedy kampania osiąga formę perswazyjną. Perswazja odnosi się do tych aktów komunikacyjnych, których celem jest realizowanie strategii nakłaniających odbiorcę do określonego sposobu postępowania, zgodnego z intencjami osoby nadającej przekaz. Wiąże się to z założeniem, że bez działań perswazyjnych ze strony nadawcy odbiorca nie podjąłby z własnej woli działań, zgodnej z celami strategii perswazyjnej. Nadrzędną cechą perswazyjnej formy komunikowania się jest dążenie twórcy komunikatów do tworzenia motywacji odbiorcy wobec desygnatów wiadomości oraz pobudzenie i ukierunkowanie jego działania. Wiadomości o charakterze
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego