jej końca - konstatuje Piotr Kuczyński, inwestor i internetowy komentator giełdowy.<br><br><au>Małgorzata Remisiewicz</></><br><br><div type="convers"><br><br><tit>Język zapachów</><br><br><tit>Rozmowa z JACQUES'EM CAVALLIEREM, jednym z najbardziej cenionych na świecie twórców perfum</><br><br><who3>Dorota Romanowska: - Czym jest tworzenie nowych perfum?</><br><br><who4>Jacques Cavallier: - Pracą, przygodą, podróżą w wyimaginowaną krainę. Gdy tworzę, czuję się też trochę jak tłumacz, który przekłada język uczuć i emocji na zapachy. Gdy brakuje nam słów, gdy nie umiemy wyrazić tego, co nam "w duszy gra", czego doświadczamy, sięgnijmy po perfumy. Po to właśnie są. Stworzenie zapachu trwa około roku. Na początek musimy ustalić, kiedy marka ma być lansowana. To nam powie, ile mamy czasu na