Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy ochronne
Rok: 2003
okresie 1 roku od zawarcia polisy. Tego typu informacje MON wykorzystywać w pierwszym etapie cyklu życia klient czy po pozyskaniu go jako konsumenta danego produktu lub usługi. W tym przypadku zyskujemy możliwość budowania taryf i sposobów wynagradzania agentów, uwzględniając ryzyko związane z wczesnym odejściem. Podjęte działania prewencyjne w późniejszym okresie przekładają się na zmniejszenie współczynnika storna i pośrednio na minimalizację rezerw związanych z takimi "niewygodnymi" polisami.
LOJALNOŚĆ KLIENTA NADE WSZYSTKO
Okresem, w którym możemy próbować zwiększać wartość klienta i budować jego lojalność, jest tzw. wiek średni. Wśród najbardziej typowych działań można wyróżnić próby Xsell i UpSell. Ich istota polega odpowiednio na
okresie 1 roku od zawarcia polisy. Tego typu informacje MON wykorzystywać w pierwszym etapie cyklu życia klient czy po pozyskaniu go jako konsumenta danego produktu lub usługi. W tym przypadku zyskujemy możliwość budowania taryf i sposobów wynagradzania agentów, uwzględniając ryzyko związane z wczesnym odejściem. Podjęte działania prewencyjne w późniejszym okresie przekładają się na zmniejszenie współczynnika storna i pośrednio na minimalizację rezerw związanych z takimi "niewygodnymi" polisami.<br>LOJALNOŚĆ KLIENTA NADE WSZYSTKO<br>Okresem, w którym możemy próbować zwiększać wartość klienta i budować jego lojalność, jest tzw. wiek średni. Wśród najbardziej typowych działań można wyróżnić próby Xsell i UpSell. Ich istota polega odpowiednio na
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego