Typ tekstu: Rozmowa bezpośrednia
Tytuł: Rozmowa o rodzinie,o szkole
Rok powstania: 2001
czy ma jakieś inne duże problemy, to nauczyciel uważa, że że to nie jest wystarczający powód, żeby uczeń się nie nauczył na następną lekcję.

I i nauczyciele tak samo nie dają jakiejś takiej chęci, nie mobilizują do nauki, żeby ta nauka stała się ciekawą , tylko przyjdą na lekcje, sprawdzą listę, przerobią temat, a właściwie go odwalą i i...
nie rozbudzają zamiłowań
No, tak. I tak samo teraz młodzież, osoby w moim wieku czy młodsze o rok czy o dwa już w liceum, oni nie wiedzą, na jakie studia pójdą, bo nie mają konkretnych zainteresowań. Z polskiego i z matematyki mają tak
czy ma jakieś inne duże problemy, to nauczyciel uważa, że że to nie jest wystarczający powód, żeby uczeń się nie nauczył na następną lekcję.&lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;&lt;gap&gt;&lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;I i &lt;vocal desc="yyy"&gt; nauczyciele tak samo nie dają &lt;vocal desc="yyy"&gt; jakiejś takiej chęci, nie mobilizują do nauki, żeby ta nauka stała się ciekawą &lt;vocal desc="yyy"&gt;, tylko przyjdą na lekcje, sprawdzą listę, przerobią temat, a właściwie go odwalą i i...&lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;&lt;gap&gt; nie rozbudzają zamiłowań &lt;gap&gt;&lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;No, tak. I tak samo teraz młodzież, osoby w moim wieku czy młodsze o rok czy o dwa już w liceum, oni nie wiedzą, na jakie studia pójdą, bo nie mają konkretnych zainteresowań. Z polskiego i z matematyki mają tak
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego