Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
też ilość argumentów tworzących treść wiadomości, które mogą być efektywnie przetwarzane. W wypadku ograniczonej pojemności informacyjnej, komunikatów reklamowych oraz zakłóceń odbioru przekazu zależność ta pozwala przewidywać straty informacji w razie zbyt niskiego poziomu zaangażowania. Wpływ zaangażowania na jakość oraz intensywność przetwarzania informacji kodowanych w przekazie reklamowym wiąże się z poziomem przetwarzania oraz interpretacją określonych cech informacji. Wysoki poziom zaangażowania umożliwia przetwarzanie na poziomie semantycznym oraz tworzenie odniesień do własnej osoby. Niski poziom zaangażowania związany jest z przetwarzaniem na płytszych poziomach i wiąże się z dominacją cech fizycznych oraz przestrzennych kodowanych w przekazie informacji.
Pojęcie zaangażowania odnosi się do treści wiadomości, jej
też ilość argumentów tworzących treść wiadomości, które mogą być efektywnie przetwarzane. W wypadku ograniczonej pojemności informacyjnej, komunikatów reklamowych oraz zakłóceń odbioru przekazu zależność ta pozwala przewidywać straty informacji w razie zbyt niskiego poziomu zaangażowania. Wpływ zaangażowania na jakość oraz intensywność przetwarzania informacji kodowanych w przekazie reklamowym wiąże się z poziomem przetwarzania oraz interpretacją określonych cech informacji. Wysoki poziom zaangażowania umożliwia przetwarzanie na poziomie semantycznym oraz tworzenie odniesień do własnej osoby. Niski poziom zaangażowania związany jest z przetwarzaniem na płytszych poziomach i wiąże się z dominacją cech fizycznych oraz przestrzennych kodowanych w przekazie informacji. <br>Pojęcie zaangażowania odnosi się do treści wiadomości, jej
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego