aktu "Powrotu Odysa" Wyspiańskiego, równie rozpaczliwa w wymowie: Itaką, do której nie warto było przez tyle lat dążyć, okazuje się tu - teatr. Wydawałoby się, że mroczniej już nie można, ale... "zawsze padam na bok, nigdy na twarz", brzmi autoironiczne credo bohatera. Może więc ten spektakl to nie słabość, tylko kolejna przewrotna gra wielkiego inscenizatora z widzami, krytykami, kolegami? <br><br><au>Agnieszka Celeda</></><br><br><tit>W GALERII</><br><br><div type="art"><br><br><tit>Sen Warszawy</><br><br>Warszawska siedziba Fundacji Galerii Foksal przy ulicy Górskiego jest usytuowana tak, że z jej szklanego pawilonu rozciąga się widok na monumentalny Pałac Kultury i Nauki. Ową krajobrazową właściwość postanowiono wykorzystać w najnowszym przedsięwzięciu artystycznym, którego autorem jest