Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
jest elementem.
Odbiorca. Jest osobą, do której dociera komunikat o zdarzeniu lub serii zdarzeń. W reklamie jest nią albo adresat samego przekazu, albo osoba będąca odbiorcą w określonej sekwencji zdarzeń tworzących komunikat. Kategoria ta odnosi się do cech osoby lub jej działań o silnej motywacji indywidualnej, które mogą wiązać się przyczynowo z cechami produktu. Na przykład, młoda dziennikarka, bohaterka filmu reklamowego, posługuje się telefonem, który ma wszystkie cechy podstawowe, odpowiada w swej estetyce i funkcjach dynamizmowi prowadzonego przez nią stylu życia. Telefon może także powodować określone następstwa istotne dla niej samej.
Czas. Kryterium to odnosi perspektywę czasową zdarzeń istotnych dla obrazu
jest elementem. <br>Odbiorca. Jest osobą, do której dociera komunikat o zdarzeniu lub serii zdarzeń. W reklamie jest nią albo adresat samego przekazu, albo osoba będąca odbiorcą w określonej sekwencji zdarzeń tworzących komunikat. Kategoria ta odnosi się do cech osoby lub jej działań o silnej motywacji indywidualnej, które mogą wiązać się przyczynowo z cechami produktu. Na przykład, młoda dziennikarka, bohaterka filmu reklamowego, posługuje się telefonem, który ma wszystkie cechy podstawowe, odpowiada w swej estetyce i funkcjach dynamizmowi prowadzonego przez nią stylu życia. Telefon może także powodować określone następstwa istotne dla niej samej. <br>Czas. Kryterium to odnosi perspektywę czasową zdarzeń istotnych dla obrazu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego