Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 44
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1997
klimatyzowanym pomieszczeniu, wszystko pod jednym dachem, bez konieczności poszukiwań i przepłacania. Polska różni się jednak od Francji. System kart bankowych, czeków, kredytów nie jest jeszcze rozwinięty. Toteż Polacy robią zakupy przede wszystkim pod koniec i na początku miesiąca - po wypłatach. Wnikliwiej niż Francuzi porównują ceny, zwracają szczególną uwagę na jakość, przydatność towaru. Mimo że hipermarkety zaczęły się pojawiać w Polsce zaledwie kilka lat temu, dziś już prawie jedna trzecia Polaków nie wyobraża sobie innego sposobu spędzania wolnego czasu - wynika z badań CBOS. Do wielkich centrów handlowo-rozrywkowych chadza raz na tydzień co piąty Polak, co trzeci natomiast robi tam zakupy dwa
klimatyzowanym pomieszczeniu, wszystko pod jednym dachem, bez konieczności poszukiwań i przepłacania. Polska różni się jednak od Francji. System kart bankowych, czeków, kredytów nie jest jeszcze rozwinięty. Toteż Polacy robią zakupy przede wszystkim pod koniec i na początku miesiąca - po wypłatach. Wnikliwiej niż Francuzi porównują ceny, zwracają szczególną uwagę na jakość, przydatność towaru. Mimo że hipermarkety zaczęły się pojawiać w Polsce zaledwie kilka lat temu, dziś już prawie jedna trzecia Polaków nie wyobraża sobie innego sposobu spędzania wolnego czasu - wynika z badań CBOS. Do wielkich centrów handlowo-rozrywkowych chadza raz na tydzień co piąty Polak, co trzeci natomiast robi tam zakupy dwa
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego