Typ tekstu: Strona internetowa
Autor: Anna Rozalska
Tytuł: strona o sztuce i informatyce
Rok wydania: 2001
Rok powstania: 2004
terminarza
* Narady koordynacyjne - sprecyzowanie zadań, powierzanie zadań
* FAZA 2 - REALIZACJA ZADAŃ
* FAZA 3 - BEZPOŚREDNIE PRZYGOTOWANIA
* Opracowanie scenariusza
* Weryfikacja ustaleń
* Faza odliczania - ostatnie przygotowania i próby
* Wielki Finał - Festyn wg scenariusza
* Sprzątanie, porządkowanie, podliczanie
* Podsumowanie, podziękowania i nagrody

CZĘŚĆ III
Omówienie strategii etapów projektu "Festyn"
INICJATYWA - OPRACOWANIE POMYSŁU
Impulsem do rozpoczęcia przygotowań jest wyłonienie (najlepiej samorzutnie) grupy inicjującej wśród nauczycieli. Powinni to być ludzie pomysłowi, z wyobraźnią, skłonni do nowatorstwa, umiejący zachęcać i udzielać innym swych wizji, mający dar przekonywania. W fazie początkowej warto powoływać się na znane przykłady z sąsiednich szkół i publikacji.
WPROWADZENIE TEMATU NA RADĘ PEDAGOGICZNĄ - opracowanie koncepcji ogólnej
terminarza <br>* Narady koordynacyjne - sprecyzowanie zadań, powierzanie zadań <br>* FAZA 2 - REALIZACJA ZADAŃ <br>* FAZA 3 - BEZPOŚREDNIE PRZYGOTOWANIA <br>* Opracowanie scenariusza <br>* Weryfikacja ustaleń <br>* Faza odliczania - ostatnie przygotowania i próby <br>* Wielki Finał - Festyn wg scenariusza <br>* Sprzątanie, porządkowanie, podliczanie <br>* Podsumowanie, podziękowania i nagrody<br><br>CZĘŚĆ III<br>Omówienie strategii etapów projektu "Festyn"<br>INICJATYWA - OPRACOWANIE POMYSŁU<br>Impulsem do rozpoczęcia przygotowań jest wyłonienie (najlepiej samorzutnie) grupy inicjującej wśród nauczycieli. Powinni to być ludzie pomysłowi, z wyobraźnią, skłonni do nowatorstwa, umiejący zachęcać i udzielać innym swych wizji, mający dar przekonywania. W fazie początkowej warto powoływać się na znane przykłady z sąsiednich szkół i publikacji.<br>WPROWADZENIE TEMATU NA RADĘ PEDAGOGICZNĄ - opracowanie koncepcji ogólnej
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego