Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
podstawie modelu Shannona-Weavera

z konkurencyjnymi opcjami, jest bliski naszym codziennym uświadamianym doświadczeniom. Wiele faktów wskazuje na to, że wpływ reklamy jest największy w sytuacjach, gdy racjonalizm naszych reakcji jest silnie ograniczony. Pośpiech, działanie pod presją otoczenia, pozorna nieważność konsekwencji podejmowanej decyzji, niski lub średni stopień aktualnej ważności reklamowanego produktu, przymus chwili - to tylko niektóre czynniki utrudniające racjonalne wnioskowanie w sytuacjach związanych z zakupem. Załóżmy, że nie jesteśmy smakoszami piwa (czyli nie wiemy dokładnie, czego naprawdę chcemy) i jesteśmy skłonni kupić butelkę, nie tracąc czasu na detale. Dostrzegamy półkę, na której stoją różne gatunki piwa. Początkowo widzimy głównie półkę, potem rząd
podstawie modelu Shannona-Weavera<br>&lt;page nr=23&gt;<br>z konkurencyjnymi opcjami, jest bliski naszym codziennym uświadamianym doświadczeniom. Wiele faktów wskazuje na to, że wpływ reklamy jest największy w sytuacjach, gdy racjonalizm naszych reakcji jest silnie ograniczony. Pośpiech, działanie pod presją otoczenia, pozorna nieważność konsekwencji podejmowanej decyzji, niski lub średni stopień aktualnej ważności reklamowanego produktu, przymus chwili - to tylko niektóre czynniki utrudniające racjonalne wnioskowanie w sytuacjach związanych z zakupem. Załóżmy, że nie jesteśmy smakoszami piwa (czyli nie wiemy dokładnie, czego naprawdę chcemy) i jesteśmy skłonni kupić butelkę, nie tracąc czasu na detale. Dostrzegamy półkę, na której stoją różne gatunki piwa. Początkowo widzimy głównie półkę, potem rząd
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego