Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
o jednolitej kulturze europejskiej, czy też raczej o kulturach europejskich - przekracza oczywiście ramy tej pracy. Warto jednak przedstawić kilka najważniejszych w tym kontekście spraw. Mimo wielu podobieństw między społeczeństwami krajów, tworzących Unię Europejską, można zauważyć istotne różnice. Z pewnością można wyróżnić cztery grupy kulturowe, co przedstawia rys.10.
Między krajami przynależącymi do różnych grup kulturowych występują rozmaite zróżnicowania. Przykładowo, w kulturze orientalnej duże znaczenie przypisuje się harmonii w grupie, natomiast kultura zachodnia preferuje indywidualizm. W poszczególnych krajach różny jest stosunek do pewnych kontrowersyjnych zjawisk społecznych, co pokazuje tabl.30. W tabl. 30 zostały przedstawione wybrane zjawiska społeczne i stosunek do nich
o jednolitej kulturze europejskiej, czy też raczej o kulturach europejskich - przekracza oczywiście ramy tej pracy. Warto jednak przedstawić kilka najważniejszych w tym kontekście spraw. Mimo wielu podobieństw między społeczeństwami krajów, tworzących Unię Europejską, można zauważyć istotne różnice. Z pewnością można wyróżnić cztery grupy kulturowe, co przedstawia rys.10.<br>Między krajami przynależącymi do różnych grup kulturowych występują rozmaite zróżnicowania. Przykładowo, w kulturze orientalnej duże znaczenie przypisuje się harmonii w grupie, natomiast kultura zachodnia preferuje indywidualizm. W poszczególnych krajach różny jest stosunek do pewnych kontrowersyjnych zjawisk społecznych, co pokazuje tabl.30. W tabl. 30 zostały przedstawione wybrane zjawiska społeczne i stosunek do nich
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego