Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 02.07
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
Whisky, gin i wermut stają wobec tradycji. - Wódka wciąż trzyma się mocno, od dziesięciu lat mając jedynego konkurenta w piwie - ocenia Tomasz Głos, analityk z firmy badawczej ACNielsen. Browary i gorzelnie mają odpowiednio 50 i 42 proc. udziałów w wartym rocznie prawie 16 mld zł rynku alkoholi. Na inne napoje przypada niewiele ponad 8 proc. sprzedaży. Wśród nich najwięcej ma wino (6,68 proc.). Brandy (0,92 proc.), whisky (0,75), gin (0,26) i koniaki (0,05) to margines.

Wódkę i piwo chętnie pije się zarówno na wsi jak i w dużych aglomeracjach. Według danych instytutu SMG/KRC mieszkańcy miast
Whisky, gin i wermut stają wobec tradycji. - Wódka wciąż trzyma się mocno, od dziesięciu lat mając jedynego konkurenta w piwie - ocenia Tomasz Głos, analityk z firmy badawczej ACNielsen. Browary i gorzelnie mają odpowiednio 50 i 42 proc. udziałów w wartym rocznie prawie 16 mld zł rynku alkoholi. Na inne napoje przypada niewiele ponad 8 proc. sprzedaży. Wśród nich najwięcej ma wino (6,68 proc.). Brandy (0,92 proc.), whisky (0,75), gin (0,26) i koniaki (0,05) to margines.<br><br>Wódkę i piwo chętnie pije się zarówno na wsi jak i w dużych aglomeracjach. Według danych instytutu SMG/KRC mieszkańcy miast
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego