Typ tekstu: Książka
Tytuł: Alkohol a społeczeństwo. Postawy i zachowania Polaków wobec alkoholu i problemów alkoholowych
Rok: 2004
używano sformułowania "sejm uchwalił zakaz reklamy", co sugerowało, że zakaz taki wcześniej nie obowiązywał. Trudno orzec, czy ta niedokładność w informowaniu społeczeństwa wynikała z niewiedzy o wcześniej obowiązującym prawie, czy była to świadoma manipulacja. W 1998 roku prasa publikowała bardziej zróżnicowane komentarze. Głosy przeciwników liberalizacji były również widoczne.
W obu przypadkach podtrzymanie przez sejm zakazu reklamy alkoholu nie miało żadnych praktycznych konsekwencji. Liczba reklam nie zmniejszyła się, po roku 1993 reklamy piwa stały się bardziej widoczne. Znaczna część reklam piwnych jest kierowana do młodzieży i kobiet. Dzieje się tak między innymi dla tego, że są to kategorie odbiorców najbardziej podatnych na
używano sformułowania "sejm uchwalił zakaz reklamy", co sugerowało, że zakaz taki wcześniej nie obowiązywał. Trudno orzec, czy ta niedokładność w informowaniu społeczeństwa wynikała z niewiedzy o wcześniej obowiązującym prawie, czy była to świadoma manipulacja. W 1998 roku prasa publikowała bardziej zróżnicowane komentarze. Głosy przeciwników liberalizacji były również widoczne. <br>W obu przypadkach podtrzymanie przez sejm zakazu reklamy alkoholu nie miało żadnych praktycznych konsekwencji. Liczba reklam nie zmniejszyła się, po roku 1993 reklamy piwa stały się bardziej widoczne. Znaczna część reklam piwnych jest kierowana do młodzieży i kobiet. Dzieje się tak między innymi dla tego, że są to kategorie odbiorców najbardziej podatnych na
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego