Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
oraz skuteczności dotarcia w zależności od cech kanału informacyjnego jest odrębnym zagadnieniem i przekracza ramy tej pracy. Definicja poszczególnych elementów, tworzących strategię reklamową, tworzy w efekcie określony typ komunikacji. Istnieją pewne podobieństwa między kampaniami w zależności od typu produktu, jaki reklamują.

Na przykład, kampanie produktów impulsywnych opierają się w wielu przypadkach na lawinowych ekspozycjach komunikatów agresywnych w warstwie wizualnej oraz ograniczonej argumentacji. W stosunku do produktów wymagających długiego okresu podejmowania decyzji i znacznej liczby argumentów dynamika oraz kształt kampanii jest dokładnie odwrotny. Tendencje te nie mają jednak charakteru sztywnej konwencji. Ostateczny kształt kampanii jest wypadkową określenia wymienionych wcześniej elementów, opisujących wpływ
oraz skuteczności dotarcia w zależności od cech kanału informacyjnego jest odrębnym zagadnieniem i przekracza ramy tej pracy. Definicja poszczególnych elementów, tworzących strategię reklamową, tworzy w efekcie określony typ komunikacji. Istnieją pewne podobieństwa między kampaniami w zależności od typu produktu, jaki reklamują. <br>&lt;page nr=179&gt;<br> Na przykład, kampanie produktów impulsywnych opierają się w wielu przypadkach na lawinowych ekspozycjach komunikatów agresywnych w warstwie wizualnej oraz ograniczonej argumentacji. W stosunku do produktów wymagających długiego okresu podejmowania decyzji i znacznej liczby argumentów dynamika oraz kształt kampanii jest dokładnie odwrotny. Tendencje te nie mają jednak charakteru sztywnej konwencji. Ostateczny kształt kampanii jest wypadkową określenia wymienionych wcześniej elementów, opisujących wpływ
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego