Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
Te czynniki wpływają na decyzje cenowe przedsiębiorstw na poziomie strategicznym (np. pozycjonowanie produktu w odpowiedniej klasie cenowej) i operacyjnym (np. przyznawanie specjalnych opustów cenowych).
Zachowanie się nabywców na rynku wynika w dużym stopniu z cech osób dokonujących zakupów. W różnych segmentach kupujących jest ono zróżnicowane. Istotne znaczenie ma w tym przypadku poziom dochodów nabywców.
Patrząc na tę kwestię z punktu widzenia procesów występujących w krajach Unii Europejskiej można przedstawić tezę, że będzie się zmieniała struktura dochodowa ludności w tych krajach. W miarę wzrostu gospodarczego krajów Unii Europejskiej i poprawiania się sytuacji ekonomicznej ich mieszkańców, będzie się zwiększał udział segmentu nabywców AB
Te czynniki wpływają na decyzje cenowe przedsiębiorstw na poziomie strategicznym (np. pozycjonowanie produktu w odpowiedniej klasie cenowej) i operacyjnym (np. przyznawanie specjalnych opustów cenowych).<br>Zachowanie się nabywców na rynku wynika w dużym stopniu z cech osób dokonujących zakupów. W różnych segmentach kupujących jest ono zróżnicowane. Istotne znaczenie ma w tym przypadku poziom dochodów nabywców.<br>Patrząc na tę kwestię z punktu widzenia procesów występujących w krajach Unii Europejskiej można przedstawić tezę, że będzie się zmieniała struktura dochodowa ludności w tych krajach. W miarę wzrostu gospodarczego krajów Unii Europejskiej i poprawiania się sytuacji ekonomicznej ich mieszkańców, będzie się zwiększał udział segmentu nabywców AB
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego