Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
już w sektorze odzieżowym.
Może to dotyczyć tzw. obrotu uszlachetniającego, czyli np. szycia odzieży z materiałów powierzonych przez producentów z UE.
Warto zauważyć, że wprawdzie w 1996r. udział wyrobów włókienniczych w polskim eksporcie do Unii Europejskiej wynosił 2,6mldUSD, czyli 16% całości eksportu do tego regionu, jednak odnotowano tylko niewielki przyrost wartości tego eksportu, co może właśnie oznaczać zmniejszenie się zainteresowania ze strony unijnych producentów.
Zagrożenie dla polskich eksporterów może być tym większe, że w ostatnim roku obserwuje się pewną dysproporcję między wzrostem eksportu na rynki UE produktów polskich a czeskich i węgierskich. Oznacza to spadek konkurencyjności naszych towarów; w warunkach
już w sektorze odzieżowym.<br>Może to dotyczyć tzw. obrotu uszlachetniającego, czyli np. szycia odzieży z materiałów powierzonych przez producentów z UE.<br>Warto zauważyć, że wprawdzie w 1996r. udział wyrobów włókienniczych w polskim eksporcie do Unii Europejskiej wynosił 2,6mldUSD, czyli 16% całości eksportu do tego regionu, jednak odnotowano tylko niewielki przyrost wartości tego eksportu, co może właśnie oznaczać zmniejszenie się zainteresowania ze strony unijnych producentów.<br>Zagrożenie dla polskich eksporterów może być tym większe, że w ostatnim roku obserwuje się pewną dysproporcję między wzrostem eksportu na rynki UE produktów polskich a czeskich i węgierskich. Oznacza to spadek konkurencyjności naszych towarów; w warunkach
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego