Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
reklamy i jej znaczenia na rynku, warto przedstawić wydatki na ten cel.
Tablica 61 przedstawia wielkość wydatków na reklamę w krajach Unii Europejskiej. Nakłady na inne działania promocyjne nie są tu uwzględnione, gdyż są one trudniejsze do uchwycenia. Te dane przedstawia rys.33.
Z zaprezentowanych danych wynika, że występuje stały przyrost wydatków reklamowych. Największe przyrosty można zaobserwować od 1986r. Szczególnie duży ich skok widać w 1990r., ale to wynika zapewne z połączenia państw niemieckich; wydatki na większym już rynku RFN znacznie wzrosły.
Poziom tych wydatków jest jednak zróżnicowany w poszczególnych krajach UE, co pokazuje tabl.62.
Dane tabl. 62 wskazują, że
reklamy i jej znaczenia na rynku, warto przedstawić wydatki na ten cel.<br>Tablica 61 przedstawia wielkość wydatków na reklamę w krajach Unii Europejskiej. Nakłady na inne działania promocyjne nie są tu uwzględnione, gdyż są one trudniejsze do uchwycenia. Te dane przedstawia rys.33.<br>Z zaprezentowanych danych wynika, że występuje stały przyrost wydatków reklamowych. Największe przyrosty można zaobserwować od 1986r. Szczególnie duży ich skok widać w 1990r., ale to wynika zapewne z połączenia państw niemieckich; wydatki na większym już rynku RFN znacznie wzrosły.<br>Poziom tych wydatków jest jednak zróżnicowany w poszczególnych krajach UE, co pokazuje tabl.62.<br>Dane tabl. 62 wskazują, że
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego