Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy odzieży
Rok: 2003
tylko o modzie.
Jaki ma Pani stosunek do wszelkich promocji, wyprzedaży, akcji reklamowych prowadzonych przez centra handlowe?
Kupuję czasem na wyprzedaży, jeśli akurat jest coś, co mi się przyda, albo coś, co mi się podobało, a było z drogie. Ale nie chodzę na "polowania" do sklepów z obniżkami. Jest takie przysłowie, "Jeśli kupujesz coś tylko dlatego, że jest tanie, to i tak jest z drogie dla Ciebie". Natomiast samo obniżanie cen po sezonie jest rzeczą znakomitą i ma sens.
Co Pani zdanie, odróżnia Klif od pozostałych Centrów Handlowych?
Ma przyjazną wielkość, nie przeraża ogromem, można go obejść, zajrzeć do każdego sklepu
tylko o modzie.&lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;Jaki ma Pani stosunek do wszelkich promocji, wyprzedaży, akcji reklamowych prowadzonych przez centra handlowe?&lt;/&gt;<br>&lt;who3&gt;Kupuję czasem na wyprzedaży, jeśli akurat jest coś, co mi się przyda, albo coś, co mi się podobało, a było z drogie. Ale nie chodzę na "polowania" do sklepów z obniżkami. Jest takie przysłowie, "Jeśli kupujesz coś tylko dlatego, że jest tanie, to i tak jest z drogie dla Ciebie". Natomiast samo obniżanie cen po sezonie jest rzeczą znakomitą i ma sens.&lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;Co Pani zdanie, odróżnia &lt;name type="org"&gt;Klif&lt;/&gt; od pozostałych Centrów Handlowych?&lt;/&gt;<br>&lt;who3&gt;Ma przyjazną wielkość, nie przeraża ogromem, można go obejść, zajrzeć do każdego sklepu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego