Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 49
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1997
Dworczyk, psychoterapeuta z Laboratorium Psychoedukacji. - Sztuka sprzedawania nie polega na tym, by klient wyciągnął portfel i zmęczony nachalnym nagabywaniem kupił produkt, ale na tym, by był ze swojego świadomego wyboru zadowolony. Taka osoba prawdopodobnie zwróci się za jakiś czas do tego samego sprzedawcy - dodaje. W sprzedaży bezpośredniej wykorzystywana jest tzw. psychologia dynamiczna, porównywana z lassem zarzucanym na drewnianą belkę. Lasso, które kilkakrotnie zsuwa się z przedmiotu, za którymś razem silnie zaciska się wokół belki.
Akwizytorzy dzielą klientów na trzy grupy. Do pierwszej zaliczają osoby zawsze wszystko kupujące. Są to ludzie łatwowierni i najczęściej mający dużo pieniędzy. Druga grupa to klienci, którzy
Dworczyk, psychoterapeuta z Laboratorium Psychoedukacji. - Sztuka sprzedawania nie polega na tym, by klient wyciągnął portfel i zmęczony nachalnym nagabywaniem kupił produkt, ale na tym, by był ze swojego świadomego wyboru zadowolony. Taka osoba prawdopodobnie zwróci się za jakiś czas do tego samego sprzedawcy - dodaje. W sprzedaży bezpośredniej wykorzystywana jest tzw. psychologia dynamiczna, porównywana z lassem zarzucanym na drewnianą belkę. Lasso, które kilkakrotnie zsuwa się z przedmiotu, za którymś razem silnie zaciska się wokół belki.<br> Akwizytorzy dzielą klientów na trzy grupy. Do pierwszej zaliczają osoby zawsze wszystko kupujące. Są to ludzie łatwowierni i najczęściej mający dużo pieniędzy. Druga grupa to klienci, którzy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego