Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Rzeczpospolita
Nr: 01.15
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
zjawiska podważa wiarygodność TVP jako instytucji zaufania publicznego. Ponieważ niektórzy dziennikarze oświadczyli komisji, że nie widzą w takim procederze nic złego albo że nie mieli pojęcia o tym, że uczestniczą w reklamie, komisja przypomniała: "Dziennikarze nie mogą nie zdawać sobie sprawy z tego, że otrzymywane przez nich propozycje udziału w publikacjach o charakterze reklamowym czy promocyjnym mają na celu wykorzystanie ich wizerunku medialnego dzięki pracy w telewizji publicznej".
Niektórzy dziennikarze, których sprawy badała komisja, zignorowali zaproszenie przed jej oblicze, by wyjaśnić, co robią np. w materiałach promocyjnych sieci handlowych. Inni, jak Jolanta Pieńkowska, potraktowali sprawę jako szykanę natury politycznej. Kamil Durczok
zjawiska podważa wiarygodność &lt;name type="org"&gt;TVP&lt;/&gt; jako instytucji zaufania publicznego. Ponieważ niektórzy dziennikarze oświadczyli komisji, że nie widzą w takim procederze nic złego albo że nie mieli pojęcia o tym, że uczestniczą w reklamie, komisja przypomniała: &lt;q&gt;"Dziennikarze nie mogą nie zdawać sobie sprawy z tego, że otrzymywane przez nich propozycje udziału w publikacjach o charakterze reklamowym czy promocyjnym mają na celu wykorzystanie ich wizerunku medialnego dzięki pracy w telewizji publicznej"&lt;/&gt;.<br>Niektórzy dziennikarze, których sprawy badała komisja, zignorowali zaproszenie przed jej oblicze, by wyjaśnić, co robią np. w materiałach promocyjnych sieci handlowych. Inni, jak &lt;name type="person"&gt;Jolanta Pieńkowska&lt;/&gt;, potraktowali sprawę jako szykanę natury politycznej. &lt;name type="person"&gt;Kamil Durczok
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego