Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przekrój
Nr: 2918
Miejsce wydania: Kraków
Rok: 2001
Kafka" niczego poza sztampowym podejściem do prozy praskiego urzędnika nie daje.
Niewiele lepiej wypadł późniejszy "Król wzgórza" - historia dojrzewania młodego chłopca. Soderbergh nie wykazał się tu niczym prócz warsztatowej sprawności.
Gdy wydawało się, że tak znakomicie zapowiadający się talent zgasł - Soderbergh w 1995 r. nakręcił "Na samym dnie" - remake "W pułapce miłości" Roberta Siodmaka z 1948 r. Z tym filmem wróciła Soderberghowi zdolność do sugestywnego przedstawiania postaci zdeprawowanych, a zarazem zwyczajnych. Taki jest główny bohater - nałogowy hazardzista, gotowy zrobić wszystko dla kobiety, ze skokiem na bank włącznie. I choć nie jest to film do końca udany, pokazał reżyserowi drogę, którą powinien
Kafka"&lt;/&gt; niczego poza sztampowym podejściem do prozy praskiego urzędnika nie daje.<br>Niewiele lepiej wypadł późniejszy &lt;name type="tit"&gt;"Król wzgórza"&lt;/&gt; - historia dojrzewania młodego chłopca. &lt;name type="person"&gt;Soderbergh&lt;/&gt; nie wykazał się tu niczym prócz warsztatowej sprawności.<br>Gdy wydawało się, że tak znakomicie zapowiadający się talent zgasł - &lt;name type="person"&gt;Soderbergh&lt;/&gt; w 1995 r. nakręcił &lt;name type="tit"&gt;"Na samym dnie"&lt;/&gt; - remake &lt;name type="tit"&gt;"W pułapce miłości"&lt;/&gt; Roberta Siodmaka z 1948 r. Z tym filmem wróciła Soderberghowi zdolność do sugestywnego przedstawiania postaci zdeprawowanych, a zarazem zwyczajnych. Taki jest główny bohater - nałogowy hazardzista, gotowy zrobić wszystko dla kobiety, ze skokiem na bank włącznie. I choć nie jest to film do końca udany, pokazał reżyserowi drogę, którą powinien
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego