Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
problemem jest nadmiar informacji. Stają się one przez to nieczytelne, a nawet nudne. Warto pamiętać, że tekst reklamowy najpierw się ogląda, a dopiero potem się go czyta.
6. Percepcja wymaga zmian. Jeśli dysponujemy nadmiarem mocnych argumentów i będziemy chcieli użyć wszystkich - ciekawe zniesie ciekawe. Argumenty będą się neutralizować. Wszystko wymaga punktu odniesienia. Dobry przekaz to przekaz o argumentach istotnych i mniej istotnych. Akcentuje się te najistotniejsze.
7. Film to historia opowiadania obrazami. Reklama to seria migawkowych historii, czyli propozycja, którą na razie nikt się jeszcze nie interesuje. Najważniejszy jest początek. Zły początek kampanii wpływa na całą resztę.
8. Aż do momentu, w
problemem jest nadmiar informacji. Stają się one przez to nieczytelne, a nawet nudne. Warto pamiętać, że tekst reklamowy najpierw się ogląda, a dopiero potem się go czyta. <br>6. Percepcja wymaga zmian. Jeśli dysponujemy nadmiarem mocnych argumentów i będziemy chcieli użyć wszystkich - ciekawe zniesie ciekawe. Argumenty będą się neutralizować. Wszystko wymaga punktu odniesienia. Dobry przekaz to przekaz o argumentach istotnych i mniej istotnych. Akcentuje się te najistotniejsze. <br>7. Film to historia opowiadania obrazami. Reklama to seria migawkowych historii, czyli propozycja, którą na razie nikt się jeszcze nie interesuje. Najważniejszy jest początek. Zły początek kampanii wpływa na całą resztę. <br>8. Aż do momentu, w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego