Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 12.05
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1999
w koncernie. Szansa na ich podjęcie pojawiła się w 1997 r., gdy na południu Półwyspu Koreańskiego wybuchł kryzys gospodarczy. Kim wyraźnie spóźnił się z decyzjami. Daewoo nie zniknie z gospodarczej mapy Korei Południowej. Zostało jednak praktycznie znacjonalizowane
Na mapie inwestycyjnej Daewoo Polska figuruje na wysokim miejscu i uważana jest za pupilka koreańskiego wizjonera. Jeszcze przed kilkoma laty mało kto oczekiwał, że Kim uzdrowi bankrutującą Fabrykę Samochodów Osobowych w Warszawie. Tymczasem auta Daewoo-FSO już niemal zdominowały nasz rynek. Po Koreańczykach na inwestycje motoryzacyjne w Polsce zdecydowali się inni liczący się producenci - m.in. General Motors, Delphi, Isuzu, Toyota. Polska wyrosła na
w koncernie. Szansa na ich podjęcie pojawiła się w 1997 r., gdy na południu Półwyspu Koreańskiego wybuchł kryzys gospodarczy. Kim wyraźnie spóźnił się z decyzjami. Daewoo nie zniknie z gospodarczej mapy Korei Południowej. Zostało jednak praktycznie znacjonalizowane<br>Na mapie inwestycyjnej Daewoo Polska figuruje na wysokim miejscu i uważana jest za pupilka koreańskiego wizjonera. Jeszcze przed kilkoma laty mało kto oczekiwał, że Kim uzdrowi bankrutującą Fabrykę Samochodów Osobowych w Warszawie. Tymczasem auta Daewoo-FSO już niemal zdominowały nasz rynek. Po Koreańczykach na inwestycje motoryzacyjne w Polsce zdecydowali się inni liczący się producenci - m.in. General Motors, Delphi, Isuzu, Toyota. Polska wyrosła na
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego