Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
wywołanych przez kolejne ekspozycje komunikatów. Zmieniają one zarówno nastawienie odbiorcy wobec przekazu, jak i jakość jego interpretacji. Z perspektywy nadawcy odbiorca pierwszych ekspozycji jest zupełnie inną osobą, niż ta, która wie już, że kupi, natomiast nie jest jeszcze zdecydowana, gdzie kupi. W praktyce oznacza to pytanie o skalę dominacji czynników racjonalnych, emocjonalnych lub formalnych przekazu w określonym momencie przebiegu kampanii. Istotny jest także kierunek modyfikacji przekazu związany ze skutkami jego odbioru w trakcie poprzednich ekspozycji.
Wraz z kolejnymi efektywnymi ekspozycjami komunikatu postawa odbiorcy wobec wiadomości zmienia się, co powoduje konieczność określenia następujących czynników determinujących przebieg komunikacji:
1, aktualnych dyspozycji odbiorcy wpływających
wywołanych przez kolejne ekspozycje komunikatów. Zmieniają one zarówno nastawienie odbiorcy wobec przekazu, jak i jakość jego interpretacji. Z perspektywy nadawcy odbiorca pierwszych ekspozycji jest zupełnie inną osobą, niż ta, która wie już, że kupi, natomiast nie jest jeszcze zdecydowana, gdzie kupi. W praktyce oznacza to pytanie o skalę dominacji czynników racjonalnych, emocjonalnych lub formalnych przekazu w określonym momencie przebiegu kampanii. Istotny jest także kierunek modyfikacji przekazu związany ze skutkami jego odbioru w trakcie poprzednich ekspozycji. <br>Wraz z kolejnymi efektywnymi ekspozycjami komunikatu postawa odbiorcy wobec wiadomości zmienia się, co powoduje konieczność określenia następujących czynników determinujących przebieg komunikacji: <br>1, aktualnych dyspozycji odbiorcy wpływających
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego