Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
boleć głowa po ciężkim dniu albo stresować fakt, że jego nastoletni syn dokładnie wczoraj doszedł do wniosku, że za trzy dni się ożeni. Zdarzenia ważne lub o osobistym charakterze potrafią skutecznie eliminować wszelkie inne wiadomości ze świata. Świata reklamy w szczególności. Zasadniczo odbiorca w początkowym kontakcie z komunikatami kampanii reklamowej raczej unika tych przekazów, niż ich oczekuje.
Powstaje więc pytanie, co skoncentruje jego uwagę na tyle długo, by treść przekazu mogła dotrzeć w swych najbardziej interesujących fragmentach. Jeśli tak się stanie - następne emisje przekazu mogą być odbierane dokładniej i z większym zainteresowaniem. Jednak nawet przy coraz większym zainteresowaniu przekazem, komunikacja poprzez
boleć głowa po ciężkim dniu albo stresować fakt, że jego nastoletni syn dokładnie wczoraj doszedł do wniosku, że za trzy dni się ożeni. Zdarzenia ważne lub o osobistym charakterze potrafią skutecznie eliminować wszelkie inne wiadomości ze świata. Świata reklamy w szczególności. Zasadniczo odbiorca w początkowym kontakcie z komunikatami kampanii reklamowej raczej unika tych przekazów, niż ich oczekuje. <br>Powstaje więc pytanie, co skoncentruje jego uwagę na tyle długo, by treść przekazu mogła dotrzeć w swych najbardziej interesujących fragmentach. Jeśli tak się stanie - następne emisje przekazu mogą być odbierane dokładniej i z większym zainteresowaniem. Jednak nawet przy coraz większym zainteresowaniu przekazem, komunikacja poprzez
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego