Typ tekstu: Książka
Autor: Czekała Zbigniew
Tytuł: Parada radarów
Rok: 1999
jest budowanych na pojazdach zdolnych do poruszania się w trudnych warunkach terenowych, a zdolność do pracy osiągają po kilku minutach od chwili zatrzymania pojazdu. Nawet duże radary średniego i dalekiego zasięgu są budowane jako urządzenia przewoźne, które można przebazować w kilka lub kilkanaście godzin. Wymienione cechy pozwalają już wizualnie odróżnić radar wojskowy od cywilnego (pomijając charakterystyczne dla sprzętu wojskowego kolory).
Dla przykładu interesujące może być porównanie dwóch podobnych urządzeń firmy Marconi, oznaczonych symbolami S511 i S711 (rys. 3.5). Poza widocznymi atrybutami zewnętrznymi (mobilność) różnią się one dość zasadniczo parametrami aparaturowymi decydującymi o przydatności dla wojska. W wersji cywilnej (S511) zastosowany
jest budowanych na pojazdach zdolnych do poruszania się w trudnych warunkach terenowych, a zdolność do pracy osiągają po kilku minutach od chwili zatrzymania pojazdu. Nawet duże radary średniego i dalekiego zasięgu są budowane jako urządzenia przewoźne, które można przebazować w kilka lub kilkanaście godzin. Wymienione cechy pozwalają już wizualnie odróżnić radar wojskowy od cywilnego (pomijając charakterystyczne dla sprzętu wojskowego kolory).<br>Dla przykładu interesujące może być porównanie dwóch podobnych urządzeń firmy Marconi, oznaczonych symbolami S511 i S711 (rys. 3.5). Poza widocznymi atrybutami zewnętrznymi (mobilność) różnią się one dość zasadniczo parametrami aparaturowymi decydującymi o przydatności dla wojska. W wersji cywilnej (S511) zastosowany
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego