i to, co dziś najcenniejsze: własny wolny czas. Czy Państwa firma:<br>drukuje katalogi, ulotki, informatory?<br>reklamuje się w mediach?<br>organizuje konferencje prasowe?<br>bierze udział w targach turystycznych?<br>kontaktuje się z prasą w sprawie tekstów sponsorowanych, polemik, sprostowań?<br>Jeżeli odpowiedź na jedno z tych pytań brzmi "tak" - potrzebują Państwo konsultacji, pomocy, rady. Jesteśmy gotowi jej udzielić - skutecznie i za dobrą cenę.<br>Zainteresowanych - bez zobowiązań - usługami public relations prosimy o kontakt z redakcją. Z przyjemnością przekażemy Państwu szczegółowe informacje.</div><br><br><div><tit>POCZTA REDAKCYJNA</tit><br><hi rend="italic">Szanowna Redakcjo! <br>Od dłuższego czasu prenumeruję Wasze czasopismo, zachwycam się nim, ale czegoś mi brakuje. Wiem, że nie jesteśmy Ameryką, skąd całe tabuny