Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przekrój
Nr: 2908
Miejsce wydania: Kraków
Rok: 2001
odbywa się od 10 lat.
Wiosną 1991 roku po raz pierwszy spotkała się na nim elita polskiej reklamy.
W tym roku organizatorzy chcą, aby - obok części konkursowej - festiwal stanowił spojrzenie na reklamę z perspektywy odrębnego kulturowo rynku. Festiwalowe dni: 8-10 marca, będą więc inne od poprzednich.
Crackfilm zapowiada bowiem radykalne zmiany.

Na czym polega nowa konkursowa formuła Crackfilmu?

Stawiamy zdecydowanie większy nacisk na ocenę najlepszych reklam w każdym medium. W każdej kategorii przyznajemy po trzy statuetki: Brązowego, Srebrnego oraz Złotego Tytana. Samych kategorii konkursowych jest osiem: kampania reklamowa, film reklamowy, reklama prasowa, radiowa, zewnętrzna, wydarzenie promocyjne oraz reklama społeczna, która
odbywa się od 10 lat. <br>Wiosną 1991 roku po raz pierwszy spotkała się na nim elita polskiej reklamy. <br>W tym roku organizatorzy chcą, aby - obok części konkursowej - festiwal stanowił spojrzenie na reklamę z perspektywy odrębnego kulturowo rynku. Festiwalowe dni: 8-10 marca, będą więc inne od poprzednich. <br>&lt;name type="org"&gt;Crackfilm&lt;/&gt; zapowiada bowiem radykalne zmiany.&lt;/&gt;<br><br>&lt;who3&gt;Na czym polega nowa konkursowa formuła &lt;name type="org"&gt;Crackfilmu&lt;/&gt;?&lt;/&gt;<br><br>&lt;who4&gt;Stawiamy zdecydowanie większy nacisk na ocenę najlepszych reklam w każdym medium. W każdej kategorii przyznajemy po trzy statuetki: Brązowego, Srebrnego oraz Złotego Tytana. Samych kategorii konkursowych jest osiem: kampania reklamowa, film reklamowy, reklama prasowa, radiowa, zewnętrzna, wydarzenie promocyjne oraz reklama społeczna, która
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego