Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 27
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
najbardziej opłaca się emitować uznane przeboje, podczas gdy wytwórni zawsze zależy na promowaniu nowości. Ten punkt widzenia podziela Wojciech Jagielski, ostatnio najbardziej znany ze swoich telewizyjnych talk-shows, na co dzień odpowiedzialny za muzykę w Zetce.

Kayah

- Rok temu - mówi Jagielski - zrobiliśmy eksperyment z muzycznymi nowościami, wypełniając nimi sporą część ramówki i okazało się to nie zawsze trafione. Dobrze działają znane hity i znane nazwiska wykonawców. Styl jest kwestią drugorzędną, ważne jest duże nazwisko. Oczywiście, że trzeba brać pod uwagę wyniki sprzedaży płyt, ale również i to, jak dana piosenka zabrzmi w radiu. Ideałem jest Celine Dion - zawsze wysoko na listach
najbardziej opłaca się emitować uznane przeboje, podczas gdy wytwórni zawsze zależy na promowaniu nowości. Ten punkt widzenia podziela Wojciech Jagielski, ostatnio najbardziej znany ze swoich telewizyjnych talk-shows, na co dzień odpowiedzialny za muzykę w Zetce.<br><br>&lt;tit&gt;Kayah&lt;/&gt;<br><br>- Rok temu - mówi Jagielski - zrobiliśmy eksperyment z muzycznymi nowościami, wypełniając nimi sporą część ramówki i okazało się to nie zawsze trafione. Dobrze działają znane hity i znane nazwiska wykonawców. Styl jest kwestią drugorzędną, ważne jest duże nazwisko. Oczywiście, że trzeba brać pod uwagę wyniki sprzedaży płyt, ale również i to, jak dana piosenka zabrzmi w radiu. Ideałem jest Celine Dion - zawsze wysoko na listach
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego